Tejpování – Kineziotaping

Kineziotaping neboli také tejpování je relativně moderní způsob, jak vyřešit bolesti svalů a kloubů za pomoci elastických bavlněných pruhů látky. S tímto inovativním způsobem léčení poprvé přišel v 70. letech minulého století japonský lékař a chiropraktik Kezo Kase.

tejpovani

V současnosti je kineziotaping běžně používanou a oblíbenou metodou pro celou škálu zdravotních problémů.

Nalepení pásky na správné místo může zafixovat kloub, sval, šlachu, úpon či fascii na správném místě.

Tejpování využívají jak sportovci k posílení či regeneraci, tak i lidé, kteří mají běžné problémy s pohybovým aparátem.

Kineziotaping představuje poměrně rychlý, nebolestivý a neinvazivní způsob, jak se účinně zbavit bolesti.

Kromě jiného také aplikace kineziologických pásek (tejp) může prodloužit účinky kondiční masáže, koriguje skoliózu a pomáhá udržet správné držení těla.

Kinezioterapie se také používá jako nástroj k vyřešení dlouhotrvajících bolestí hlavy či migrén.

Odborně provedené tejpování nemá žádné vedlejší účinky, a proto jej mohou při úlevě od bolestí využívat i těhotné ženy. Pásky také pomáhají pacientům po operaci s hojením jizev.

Procedura jako taková nebolí. Pásky se pouze ve vhodně zvoleném směru nalepí tak, aby poskytovaly vhodnou podporu pohybovému aparátu.

Drží díky termosenzitivní lékařské pryskyřici, která nedráždí pokožku a vydrží 3 – 7 dnů. Pásky jsou voděodolné a antibakteriální.

Vzhledem k tomu, že jsou pásky umisťovány i na viditelná místa na těle, je ve většině případů možné zvolit si barvu, kterou si necháte aplikovat.

Rezervace termínu: